banner d'intestazione unica

Perchè u trattamentu TC hè necessariu per i consumabili di cultura cellulare

Perchè Tissue Culture Treated (Trattamentu TC) hè necessariu per i consumabili di cultura cellulare

Ci sò parechji tippi di cellule, chì ponu esse divisi in cellule aderenti è cellule di sospensione in quantu à i metudi di cultura I celi suspesi sò cellule chì crescenu indipindentamente da a superficia di u supportu, è crescenu in suspensione in u mediu di cultura, cum'è lymphocytes Cells aderenti. sò cellule aderenti, chì significa chì a crescita di e cellule deve avè una superficia di supportu aderente.Puderanu solu cultivà è ripruduce nantu à sta superficia s'appoghjanu nantu à i fatturi di aderenza secreti da elli o furniti in u mediu di cultura.A maiò parte di e cellule animali appartenenu à e cellule aderenti

Nanzu, a maiò parte di i consumables di cultura cellulare in u mercatu sò stati fatti di vetru, chì era idrofilu, cusì a superficia ùn hà micca bisognu di trattamentu particulari Tuttavia, in u prucessu d'usu attuale, ci sò qualchi difetti cum'è impurità è faciule inquinate u campionu Cù U rapidu sviluppu di a scienza è a tecnulugia, diversi materiali polimerici (cum'è u polistirene PS) anu rimpiazzatu gradualmente i materiali di vetru è diventanu i materiali di trasfurmazioni di basa per i consumabili di cultura cellulare。

U polistirene hè un polimeru aleatoriu amorfu cù trasparenza.I so prudutti anu una trasparenza estremamente alta, cù una trasmittanza di più di 90%, chì aiuta à osservà u statu di cultura cellulare sottu u microscopiu.Inoltre, hà i vantaghji di una colorazione faciule, una bona fluidità di trasfurmazioni, una bona rigidità è una bona resistenza à a corrosione chimica.Tuttavia, a superficia di polistirene hè idrofoba.Per assicurà chì e cellule aderenti ponu attaccà bè à a superficia di i consumabili, a superficia di i consumabili per a cultura cellulare deve esse sottumessi à un trattamentu speciale di modificazione.I fattori idrofili sò intrudutti nantu à a superficia per adattà à a crescita è a ripruduzzione di e cellule aderenti.Stu trattamentu hè chjamatu TC trattatu.U trattamentu di TC hè applicabile à i piatti di cultura cellulare, i piatti di cultura cellulare, i piatti di arrampicata cellulare, i buttigli di a cultura cellulare, etc. In generale, l'equipaggiu di trattamentu di a superficia di plasma hè utilizatu per ottene u TC trattatu di i piatti di cultura cellulare.

IMG_5834

Caratteristiche di u platu di cultura cellulare dopu trattatu TC:

1. Pre-pulizia di a superficia di u produttu: u plasma O2 pò assorbe e particelle minuscule è altri contaminanti attaccati à a superficia di u produttu, è tira u gasu mistu fora di a camera di vacuum attraversu a pompa di vacuum per ottene l'effettu di pre-pulizia.

2. Reduce a tensione di a superficia di u pruduttu, cusì chì l'angulu di cuntattu cù l'acqua di u pruduttu hè significativamente ridutta, è currisponde à l'energia è a cuncentrazione di ionizazione approprita, per chì l'angolo di cuntattu cù l'acqua di a superficia di u pruduttu WCA<10 °.

3 .U plasma O2 reagisce chimicamente nantu à a superficia di u produttu, è parechji gruppi funziunali ponu esse aghjuntu à a superficia di u produttu, cumpresi hydroxyl (- OH), carboxyl (- COOH), carbonyl (- CO -), hydroperoxy (- OOH), etc. Questi gruppi funziunali attivi ponu migliurà a velocità di a cultura è l'attività durante a cultura cellulare.

 


Tempu di Postu: Feb-03-2023