banner d'intestazione unica

Perchè i crioviali espludenu?Cumu evitari?

Perchè i crioviali espludenu?Cumu evitari?

Durante l'esperimentu, pudemu usàcriovialiper congelate i campioni, ma quandu si congelate cù nitrogenu liquidu,criovialispessu splode, chì ùn solu causa a perdita di campioni spirimintali, ma pò ancu causari danni à i campioni.L'esperimenti causanu dannu, allora cumu impediscenu chì questu succede?

I mutivi:

Nanzu tuttu,criovialiùn pò esse direttamente pusatu in a fase liquida di nitrogenu liquidu per a preservazione.Perchè u materiale di u corpu di u tubu è u capu di u cumunicriovialisò diffirenti, i tassi di espansione termale è cuntrazione durante a congelazione sò ancu diffirenti.Si mette ucriovialedirettamente in a fase di liquidu, pudete permette chì u nitrogenu liquidu scorri in u tubu.Quandu resuscitate a mostra a prossima volta, mette ufiale criogenichein un bagnu d'acqua à 37 ° C, u nitrogenu liquidu in u tubu s'hè vaporizatu rapidamente è espansione, ma u gasu ùn pudia scappà da u tubu in u tempu, chì hà causatu u tubu di criopreservazione per splode.

Cumu evità:

1. Ùn guardate miccacriovialidirettamente in a fase liquida, ma in a fase gasosa.O solu congelate direttamente in u frigorifero.Ricurdativi di ùn mette micca direttamente sottu à a superficia di u nitrogenu liquidu.

2. Utilizà a rotazione internacriotubi.

Di sicuru, ancu rotatu internamentecriotubiùn pò esse piazzatu direttamente in a fase liquida, ma internu rotatucriotubihannu megliu tolleranza bassu-temperature chè tappi rotated esternamente, chì ponu riduce a pussibilità di splusioni è sò relativamente più sicura.A rotazione esternacriotubuhè in realtà pensatu per a congelazione meccanica, per quessa ùn hè micca adattatu per u almacenamentu di nitrogenu liquidu.

3. Allora chì duvete fà s'ellu hè veramente bisognu di almacenà in fase liquida?In risposta à stu prublema, ci sò in realtà manichi di tubu di criopreservazione apposta per questu scopu, chì ponu esse aduprati per sigillà u tubu di criopreservazione è poi mette in a fase liquida.Di sicuru, pudete puru aduprà film di sigillatura, cinta medicale, etc., per sigillallu, cusì chì ùn ci sarà basicamente micca splusione.


Tempu di Postu: Set-05-2023