banner d'intestazione unica

A cosa serve una centrifuga?Chì sò e precauzioni per l'operazione di centrifuga?

Hd27c64389eef416394bb0ee7293a4efdh

A centrifuga hè un dispositivu meccanicu chì usa a forza centripeta per separà i cumpunenti di particeddi liquidi è solidi o cumposti liquidi è liquidi.

A centrifuga hè principalmente aduprata per separà i particeddi solidi in a mistura liquida da u liquidu;O separà dui liquidi cù densità relative differenti è miscibili l'una cù l'altri in l'emulsione (per esempiu, l'oliu di latte frescu hè siparatu da u latte);Pò esse ancu usatu cum'è un liquidu in u statu solidu umitu, cum'è l'asciugatura di a robba umida è i pantaloni cù una lavatrice;U separatore tubulare unicu limitante di velocità pò ancu separà cumposti di vapore cù densità relative differenti;Aduprendu e caratteristiche chì e particelle solide cù una densità relativa o una distribuzione di dimensione di particella diversa anu diverse velocità di sedimentazione in liquidu, alcune centrifughe di stabilimentu in terra ponu ancu classificà e particelle solide secondu a densità relativa o a distribuzione di dimensione di particella.

I centrifughe sò largamente utilizati in e piante chimiche, oliu crudo, alimentariu, industria farmaceutica, impianti di trasfurmazioni minerali, carbone, trattamentu di acque d'acqua è navi.

Chì sò i passi di u funziunamentu di a centrifuga?Chì sò i prublemi cumuni in tuttu u prucessu di applicazione?Lasciami dà una introduzione dettagliata.

I centrifughe sò largamente utilizati in e piante chimiche, oliu crudo, alimentariu, industria farmaceutica, impianti di trasfurmazioni minerali, carbone, trattamentu di acque d'acqua è navi.

Chì sò i passi di u funziunamentu di a centrifuga?Chì sò i prublemi cumuni in tuttu u prucessu di applicazione?Lasciami dà una introduzione dettagliata.

Chì sò i passi di u funziunamentu di a centrifuga?Chì sò i prublemi cumuni di l'applicazione?

1. Quandu applicà diverse centrifughe, assicuratevi di equilibrà i tubi di centrifuga è u so cuntenutu cù alta precisione in a scala di equilibriu in anticipu.A diferenza in u pesu netu durante l'equilibriu ùn deve micca più di l'ambitu necessariu in l'istruzzioni per l'usu di ogni centrifuga.Ogni centrifuga hà u so propiu errore permessu per diverse teste di torsione.Un numeru imparu di tubi ùn deve esse caricatu in i capi di torsione.Quandu solu una parte di i capi di torsione sò carricati, i tubi devenu esse simmetricamente posti in i capi di torsione, Per quessa, a carica hè distribuita uniformemente in a periferia di a testa di torsione.

2. Se vulete filtrà à una temperatura più bassu di a temperatura interna.Prima di l'applicazione, u torque deve esse piazzatu in a frigorifera o in a stanza di torque induve a centrifuga hè posta per a spegnimentu.

3. Ùn lasciate casualmente durante tuttu u prucessu di filtrazione di aspirazione.Verificate se u pannellu di strumenti nantu à a centrifuga hè in funziunamentu normale in ogni mumentu è in ogni locu.Se ci hè un sonu anormale, chjude immediatamente a centrifuga per l'ispezione è a rilevazione di difetti.

4. Se ci hè 0,00 o altri dati in l'appiecazione, è l'equipaggiu ùn viaghja micca, deve esse stand by è spegne l'alimentazione, è principià dopu à 10 seconde.Dopu chì u rapportu di velocità stabilitu mostra l'infurmazioni, appughjà a chjave run di novu, è l'equipaggiu continuarà à funziona.

5. Se a proporzione di a mostra per esse separata supera 1,2 g / decimetru cúbicu, a rotazione d'alta velocità n deve esse aghjustata appughjendu è mantene: n = nmax * (1,2 / proporzione di mostra) 1 / 2, nmax = rotore di u mutore. rapportu di velocità limite.

6. Ùn apre a porta di a tappa durante tutta l'operazione di l'equipaggiu o quandu u rotore di u mutore ùn hè micca firmatu per prevene accidenti di sicurità.

7. A ventosa deve esse uguali à a mostra di grouting, è ùn hè micca necessariu di fà chì a torsione ùn opera micca in una cundizione equilibrata.

8. Ùn hè micca necessariu di uperà a centrifuga per più di una ora à tempu.

9. Reliable grounding dispusitivu di mantenimentu centrifugal;Se u dispusitivu ùn hè micca usatu, per piacè scollega u cordone di alimentazione.

 


Tempu di post: 02-09-2022