banner d'intestazione unica

Duvemu attente à questi ditaglii quandu facemu a cultura cellulare

A cultura cellulare hè una materia di stabbing u core è i pulmoni.Duvete trattà cun cura cum'è un zitellu, amà è cura di ella.Se fate attente à questi prublemi quandu avete cura di elli, i vostri celluli seranu megliu nutriti.Avà parlemu di e precauzioni di a cultura cellulare.

Preparazione prima di a cultura cellulare

Prima di portà guanti per inizià a cultura cellulare, verificate s'ellu u numeru di pipette è buttigli hè abbastanza, per evitari di entre è abbandunà a cunsola di novu dopu à l'esperimentu, chì pò riduce u risicu di a contaminazione cellulare.

U mediu di cultura di u celu deve ancu esse preheated prima.A scelta di preheat solu una parte di u mediu piuttostu cà a buttiglia sana pò micca solu risparmià u tempu spirimintali, ma ancu evità a degradazione di a proteina causata da u riscaldamentu ripetutu di u mediu.

Dopu à l'operazione, ùn vi scurdate chì u mediu hè sensibile à a lumera è deve esse guardatu luntanu da a luce quantu pussibule.
Ispezione periodica di a cultura cellulare

L'esaminazione regulare di a morfologia di e cellule cultivate, vale à dì, a forma è l'apparenza, hè essenziale per u successu di l'esperimenti di cultura cellulare.
In più di cunfirmà u statu sanu di e cellule, esaminendu e cellule cù l'ochji nudi è u microscopiu ogni volta chì operate e cellule ponu ancu truvà segni di contaminazione prima, per evità a diffusione di a contaminazione à l'altri celluli in u laboratoriu.
Segni di degenerazione cellulare

I signali di a degenerazione cellulare includenu l'apparizione di granuli intornu à u nucleu, a dissociazione di e cellule da a matrice, è a furmazione di vacuoli citoplasmatici.

Sti signali metamòrfichi ponu esse causati da parechje razze, cum'è:

A cuntaminazione di a cultura, a senescenza di a linea cellulare, o a prisenza di sustanzi tossichi in u mediu di cultura, o sti signali indicanu solu chì a cultura deve esse rimpiazzata.
Quandu u metamorfismu hè seriu, diventerà cambiamentu irreversibile.

Disinfezione è layout di cappa di fume di cultura cellulare

Mantene a cappa di fume di cultura cellulare pulita è ordinata, è mette tutti l'uggetti in u spaziu di vista diretta.

Spray 70% etanol nantu à tutti l'articuli messi in a cappa di fume, sguassate è pulite per a disinfezione.

Pone un cuntinuu di cultura di cellula in u locu apertu à mezu à a cappa di fume;A pipetta hè posta à u fronte ghjustu per un accessu faciule;U reattivu è u mediu di cultura sò posti à u dirittu di u spinu per un assorbimentu faciule;U rack di tubu di prova hè dispostu à a parte posteriore media;Un picculu cuntainer hè piazzatu à a parte posteriore sinistra per mantene u liquidu di rifiutu.


Tempu di post: 18-novembre-2022