banner d'intestazione unica

Aduprà u metudu è e precauzioni di u tubu di congelazione

 

Aduprà u Metudu è Precauzioni di u Tubu di Congelazione

In esperimenti microbiologichi, un equipamentu sperimentale hè spessu usatu, vale à dì u tubu di criopreservazione.Tuttavia, per via di a so cumplessità sfarente, l'effetti varianu assai.Per questa causa, in u prisente, a maiò parte di i laboratorii in Cina facenu tubi di preservazione di i batteri per elli stessi, chì ùn solu aumenta l'intensità di u travagliu, ma ancu per via di e limitazioni di e diverse cundizioni, l'effettu di a preservazione di i batteri ùn hè micca sempre satisfactoria.

Per quessa, hè necessariu di ammaistrà u metudu di usu è certi precautions di u tubu di criopreservazione, per ghjucà un grande rolu.

WechatIMG971

1.Metudu di applicazione

1).Quandu si usa u tubu di criopreservazione per almacenà e mostre, hè strettamente necessariu di mette u tubu di criopreservazione in a capa di vapore di nitrogenu liquidu o in u frigorifero per u almacenamentu.Se u tubu di criopreservazione hè almacenatu in nitrogenu liquidu, ci hè una certa probabilità chì u nitrogenu liquidu si infiltrarà in u tubu di criopreservazione.Durante a ricuperazione, a gasificazione di nitrogenu liquidu porta à u squilibrio di a pressione interna è esterna, chì hè assai prubabile di fà scoppia u tubu di criopreservazione, è hà periculi biologichi.

2).Operate u tubu di criopreservazione per resuscitate, è utilizate l'equipaggiu di prutezzione di salvezza in tuttu u prucessu.Hè ricumandemu di portà vestiti di laboratoriu, guanti di cuttuni è operà nantu à un bancu di laboratoriu sicuru.Sè pussibule, portate occhiali o scudo facciale.Siccomu a temperatura interna in l'estiu serà più altu ch'è in l'invernu, fate attente.

3).Durante l'almacenamiento di e cellule criopreservate, a temperatura di congelazione di i tubi criopreservati deve esse uniforme.A congelazione irregolare porta à a marmellata di ghiaccio, chì impedisce a trasmissione di a temperatura di u liquidu da i dui lati, generandu cusì una pressione alta periculosa è causendu danni à u tubu di congelazione.

4).A quantità di campioni congelati ùn deve micca più di u voluminu massimu di travagliu necessariu da u tubu congelatu.

 

 

2. Matters chì necessitanu attenzione

1).Ambiente di almacenamentu di tubi di congelazione

I tubi di criopreservazione inutilizati ponu esse guardati à a temperatura di l'ambienti o 2-8 ℃ per 12 mesi;U tubu di criopreservazione inoculatu pò esse guardatu à - 20 ℃ è avè un bonu effettu di a preservazione di a tensione in 12 mesi;U tubu di criopreservazione inoculatu pò esse guardatu à - 80 ℃, è a cepa pò esse cunservata bè in 24 mesi.

2).Tempu di conservazione di u tubu di congelazione

I tubi di criopreservazione inutilizati ponu esse guardati à a temperatura di l'ambienti o 2-8 ℃;U tubu di criopreservazione inoculatu deve esse guardatu à - 20 ℃ o - 80 ℃.

3).Passi di funziunamentu di u tubu di congelazione

Pigliate i culturi freschi da i culturi batterichi puri per preparà a sospensione bacteriana cù una turbidità di circa 3-4 McDonnell's ratio per inoculazione è tubu di preservazione di ceppi;Stringhje u tubu di preservazione è inverte in avanti è avanti 4-5 volte per fà emulsificate a bacteria, senza rotazione;Mettite u tubu di conservazione in u frigorifero per a preservazione (- 20 ℃ - 70 ℃

 

 


Tempu di Postu: 25-Nov-2022