banner d'intestazione unica

Utilizà è precauzioni di a pipetta!

Usu è precautions di pipette

imagine

1. Installazione di punta di pipette

Per a pipetta di un canale, l'estremità di a pipetta hè inserita verticalmente in u capu di aspirazione, è pò esse strettu pressendu ligeramente a manca è a diritta;

Per i pipette multicanale, allineate a prima pipetta cù a prima testa di aspirazione, inseriscila oblicumente, scuzzulate ligeramente avanti è avanti è stretta.

Ùn batte micca ripetutamente a pipetta per assicurà a tenuta di l'aria di a testa di aspirazione.Se a testa di aspirazione hè assemblata in questu modu per un bellu pezzu, e parti di a pipetta si stenderanu per via di un forte impattu, o ancu u pomo per l'aghjustà a scala si stende.

2. Stabilimentu di capacità

Quandu si aghjusta da u grande volume à u picculu voluminu, girate in u sensu antiurariu à a scala;Quandu aghjustate da u picculu voluminu à u voluminu grande, pudete aghjustà u voluminu stabilitu in u sensu orariu prima, è dopu torna à u voluminu stabilitu per assicurà a megliu precisione.

Ùn girate micca u buttone di regulazione fora di a gamma, o u dispusitivu meccanicu in a pipetta serà dannatu.

3. Aspirazione è scaricamentu

Press u buttone di pipette aspirante liquidu à a prima marcia è liberate u buttone per aspirazione.Assicuratevi di ùn andà troppu veloce, altrimenti u liquidu entrerà in u capu di aspirazione troppu veloce, chì pruvucarà u liquidu per esse aspiratu in a pipetta.

U drenu di liquidu hè vicinu à u muru di u containeru.Pressu à a prima marcia, pausa ligeramente, è poi pressu à a seconda marcia per drenà u liquidu residuale.

● Suck liquidu verticalmente.

● Per pipettes 5ml è 10ml, u capu di aspirazione hà bisognu à immerse in u nivellu di liquidu per 5mm, succhia lentamente u liquidu, dopu avè righjuntu u voluminu predeterminatu, pause sottu à u nivellu di liquidu per 3s, è poi lascià u livellu di liquidu.

● Allentate lentamente u cuntrollendu quandu aspirate, altrimenti u liquidu entrerà in a testa di aspirazione troppu rapidamente, chì pruvucarà u liquidu per esse aspiratu torna in a pipetta.

● Quandu assorbe u liquidu volatile, wet the suction head 4-6 times to saturate the steam in the sleeve chamber per evitari perdite di liquidu.

4. Posizionamentu currettu di pipette

Dopu l'usu, pò esse appiccicatu verticalmente nantu à u rack di pistola di trasferimentu di liquidu, ma attente à ùn cascà.Quandu ci hè liquidu in a testa di a pistola di a pipetta, ùn mette micca a pipette orizzontalmente o à l'inversu per evità u flussu inversu di liquidu chì corrode a molla di pistone.

S'ellu ùn hè micca usatu, aghjustate a misurazione di a pistola di trasferimentu di liquidu à a scala massima, perchè a primavera hè in un statu rilassatu per prutege a primavera.

5. Operazioni di errore cumuni

1) Quandu si assemble u capu di aspirazione, u capu di aspirazione hè ripetutamente impactatu, chì rende difficiuli di scaricà a testa di aspirazione, o ancu dannu a pipetta.

2) Quandu l'aspirazione, a pipette inclina, risultatu in un trasferimentu di liquidu imprecisu, è u liquidu hè faciule per entre in u manicu di a pipetta.

3) Quandu si succhia, u pollice hè liberatu rapidamente, chì furzà u liquidu à furmà un statu turbulente, è u liquidu si precipiterà direttamente à l'internu di a pipetta.

4) Pressu direttamente à a seconda marcia per l'aspirazione (u metudu standard sopra deve esse seguitu).

5) Aduprate una pipette larga gamma per trasfiriri un picculu voluminu di mostra (una pipette cù una gamma adatta deve esse sceltu).

6) Pone a pipette cù a testa di aspirazione di liquidu residuale orizzontalmente (a pipetta deve esse appesa à u rack di pipette).

 


Tempu di Postu: Nov-30-2022