banner d'intestazione unica

L'usu è e precauzioni di Pipettor

公司外景图片

Un pipettatore hè un strumentu di laboratoriu cumunimenti utilizatu per u trasferimentu precisu di liquidi.Hè custituitu da una testa di pistola, una canna di fucile, un regnu, un buttone è altri cumpunenti.Havi i vantaghji di u funziunamentu faciule è una alta precisione, è hè largamente utilizatu in a biologia, a chimica, a medicina è altri campi.Questu articulu introduverà u scopu, l'usu, i precauzioni, u mantenimentu è u mantenimentu di u pipettor.

1) U scopu di u pipettor

Pipettor sò principarmenti usatu pi accurata trasfiriri liquidi, cum'è buffers, reagents, etc Si pò selezziunà differente suction capi è capacità secondu à i bisogni à ghjunghje u trasferimentu di differente volumi è differente tippi di liquidi.In cunfrontu cù i pipette tradiziunali, i pistoli à pipette anu i vantaghji di un funziunamentu faciule, una veloce veloce è una alta precisione, chì migliurà assai l'efficienza di u travagliu di u laboratoriu.

2) Cumu utilizà un pipettor

  • Sceglie i cunsiglii ghjusti

Sceglite una punta cù a capacità approprita basatu annantu à u tipu è u voluminu di liquidu chì avete bisognu di trasferimentu.In generale, a gamma di misurazione di a pistola di pipette hè marcata nantu à u corpu di a pistola, è avete bisognu di selezziunà secondu a marcatura quandu l'utilizanu.

  • Preparate liquidu

Pour u liquidu per esse trasferitu in u cuntinuu currispundente, cum'è un cisterna di pipette, per un funziunamentu faciule.

  • Set capacità

Pudete turnà direttamente u buttone per aghjustà cum'è necessariu.

  • Imbibe

Prima appughjà u buttone à a prima pusizioni, poi inserisci a punta di pipette in a suluzione, è lentamente liberate u buttone per inhale u liquidu.Duranti u prucessu d'aspirazione, deve esse pigliatu cura per evità chì a punta toccu u fondu o u muru laterale di u cuntinuu, è a pipetta ùn deve esse inclinata à l'inversu dopu l'aspirazione.

  • Stringhje fora

Inserite a punta in u cuntinuu di destinazione, appughjà u buttone à a seconda pusizioni, è scaricate u liquidu.

3) Precauzioni per l'usu di pipettatore

  • Prima di l'usu, avete bisognu di leghje attentamente l'istruzzioni è e prucedure operative per capisce l'usu è e precauzioni.
  • Durante u prucessu di trasferimentu di liquidu, a punta deve esse impedita di cuntattà u fondu o u muru laterale di u cuntinuu per evità a contaminazione.
  • Quandu aghjustate u voluminu, avete bisognu à aghjustà lentamente è evità di vultà a regula rapidamente per evità di dannà a pipette.
  • Durante l'usu, ci vole à piglià cura per evità spruzzi di liquidu per evità a contaminazione ambientale è accidenti sperimentali.
  • Dopu l'usu, u pistolu di pipette deve esse aghjustatu torna à a gamma massima per evità chì a primavera sia in un statu cuntrattu per un bellu pezzu è affettanu a precisione di a pistola di pipette.

4) Cura è mantenimentu di a pipetta

  • Pulite a punta di a pistola.Dopu l'usu, a testa di a pistola deve esse pulita per impedisce chì i residui contaminanu u prossimu esperimentu.Durante a pulizia, deve esse cura per evità di dannà i cumpunenti in a pistola.
  • Verificate i buttoni è u regnu.Durante l'usu, avete bisognu di verificà regularmente s'ellu i buttoni è i reguli sò allentati o cascanu.Se ci sò anormalità, anu da esse riparati o rimpiazzati in tempu.
  • Mantenimentu regulare.Eseguite un mantenimentu regulare nantu à a pipetta, cumpresa u mantenimentu di i cumpunenti interni, a sostituzione di sigilli, etc., per assicurà u so funziunamentu normale è a precisione.
  • Storage.Conservate a pipette in un locu seccu, senza polvera è evite l'esposizione prolongata à l'aria per evità a ruggine è a contaminazione.

Inoltre, i pipettatori elettrici sò largamente usati in i laboratori per assorbe, trasferisce è mischianu liquidi per via di i so vantaghji veloci, efficaci è convenienti.Sò generalmente operati cù pipette di plastica dispunibuli durante l'usu.

In breve, l'usu currettu è u mantenimentu di u pipettor hè una guaranzia impurtante per assicurà a qualità è a sicurità di u travagliu di laboratoriu.Durante l'usu, hè necessariu rispettà strettamente e prucedure operative è precauzioni, è eseguisce un mantenimentu regulare è mantenimentu per assicurà u so funziunamentu normale è precisione.

 


Tempu di Postu: Set-12-2023