banner d'intestazione unica

Tabù di l'operazione di laboratoriu (1)

E seguenti operazioni sò tabù per quelli chì anu campatu in u laboratoriu tuttu l'annu.Xiao Bian li hà risolti oghje è li hà mandatu rapidamente à tutti per amparà!

1. Bomba frigorifera

Durante l'estrazione o a dialisi, i reagenti organici sò usati è posti in a frigorifera aperta.Quandu u gasu urgànicu righjunghji a cuncentrazione critica, hè ignitu da a scintilla elettrica quandu u compressore di u frigorifero hè cuminciatu.

U 6 d'ottobre di u 1986, un friddu in un istitutu di ricerca di l'Academia Cinese di Scienze splode;

U 15 di dicembre di u 1987, un friddu in un laboratoriu di l'Accademia di Scienze Agricole di Ningxia hà splutatu;

U 20 di lugliu di u 1988, u frigorifero "Shasong" in a casa di un maestru in l'Università Normale di Nanjing hà splutatu.

In pocu anni, ci sò state più di 10 splusioni di frigoriferi signalati.A causa di l'accidentu ùn era micca a qualità di a frigorifera stessu, ma i chimichi cum'è l'etere di petroleum, l'acetone, u gasu di benzene è butane sò stati posti in a frigorifera.Sapemu chì a temperatura in a frigorifera hè bassa.Se i sustanzi chimichi inflammabili è splusivi cù u puntu di ebollizione è u puntu di fiamme sò posti in a frigorifera, volatilizà u gasu inflammable in cundizioni di bassa temperatura.Ancu s'è a tappa di a buttiglia hè strettamente torciata, a bassa temperatura spessu causarà a cunchiglia di a buttiglia à sminticà, a valvula di gasu per allughjà o ancu a cunchiglia di a buttiglia per crepa.U gasu combustible volatile si mischia cù l'aria per furmà una mistura splussiva è riempia a frigorifera.A scintilla elettrica generata quandu l'interruttore di cuntrollu di temperatura (o altri interruttori di cuntrollu) hè apertu o chjusu hè assai faciule da esplodere.Per quessa, l'utilizatori di u frigorifero ùn deve micca almacenà sustanzi chimichi in a frigorifera.

 

2. Pour l'alcohol cù u focu apertu

Apertura a torsione ardente di a lampa d'alcohol cù pinze, è versà l'alcohol in a lampa d'alcohol cù una manu, chì pò causà tutta a buttiglia d'alcohol à brusgià è splode.

3. Bomba di nitrogenu liquidu

Aduprate tubi di centrifuga di vetru è di fibbia per imballà i campioni è mette in tanki di nitrogenu liquidu.Quandu sò stati cacciati, e proprietà di u muru di a pipa anu cambiatu, è ùn ponu micca sustene a pressione di gas in espansione, o a pressione hè irregolare quandu si riscaldanu rapidamente, pruvucannu l'esplosione.

 

Dunque, e persone chì portanu occhiali anu un vantaghju - "Viva l'occhiali!"

 

L'operatori chì facenu spessu azotu liquidu portanu occhiali di plastica.

 

Panoramica di i periculi

Periculu per a salute: Stu pruduttu hè incombustible è asfixiante, è u cuntattu di a pelle cù nitrogenu liquidu pò causà frostbite.Se u nitrogenu pruduciutu da a vaporizzazione hè eccessivu à a temperatura normale, a pressione parziale di l'ossigenu in l'aria scenderà, causendu l'asfixia anoxica.

 

Misure di primu aiutu

Cuntattu di a pelle: Se ci hè frostbite, cercate trattamentu medico.

Inalazione: lasciate rapidamente u situ à l'aria fresca è mantene a respirazione liscia.Se a respirazione hè difficiule, dà l'ossigenu.Se a respirazione si ferma, fate immediatamente a respirazione artificiale è cercate cunsiglii medichi.

 

Misure di lotta à u focu

Periculu: In casu di calore, a pressione interna di u cuntinuu aumenterà, chì pò causà cracking è splusione.

Metudu d'estinzione: Stu pruduttu hè incombustible, è i cuntenituri in u locu di u focu sò tenuti freschi cù acqua nebbiosa.A vaporizazione di nitrogenu liquidu pò esse accelerata da spraying acqua in forma di nebbia, è a pistola d'acqua ùn spara micca nitrogenu liquidu.

 

Trattamentu d'urgenza di fuga

Trattamentu d'urgenza: evacuate rapidamente u persunale in l'area contaminata da fuga à u locu di u ventu, isolateli è restringe l'accessu.U persunale di emergenza deve portà respiratori à pressione positiva autonomi è vestiti friddi.Ùn toccu micca direttamente a fuga.Tagliate a fonte di fuga quant'è pussibule.Impedisce chì u gasu si riunisca in i bassi bassi è l'esplosione quandu si scontra una fonte di calore puntuale.Aduprate u fan di scarico per mandà u gasu filtratu à u spaziu apertu.I contenitori chì perdenu sò trattati, riparati è inspeccionati bè prima di l'usu.

 

Manipulazione è almacenamentu

Precauzioni per u funziunamentu: funziunamentu chjusu, furnisce boni cundizioni di ventilazione naturali.L'operatori devenu esse furmati è rispettanu strettamente e prucedure operative.Hè cunsigliatu à l'operatori di portà guanti resistenti à u friddu.Impedisce a fuga di gas in l'aria di u locu di travagliu.I cilindri è l'accessori sò trattati cun cura per prevene danni.Equipà l'equipaggiu d'emergenza per a fuga.

 

Precauzioni per u almacenamentu: Mantene in un locu frescu è ben ventilatu, è a temperatura ùn deve esse più di 50 ℃.

 

Prutezzione persunale

Prutezzione di u sistema respiratoriu: ùn hè micca necessariu una prutezzione speciale in generale.Tuttavia, quandu a cuncentrazione di l'ossigenu di l'aria in u locu di travagliu hè più bassa di 19%, i respiratori d'aria, i respiratori d'ossigenu è e maschere di tubu longu devenu esse purtati.

Prutezzione di l'ochji: portà una maschera di sicurezza.

Prutezzione di e mani: purtate guanti a prova di fretu.

Altra prutezzione: Evite l'inalazione di alta cuncentrazione per prevene u frostbite.

 

……

À seguità

 


Tempu di Postu: Oct-08-2022