banner d'intestazione unica

Passi specifichi di a cultura cellulare

1. Equipamentu cumuni

1. Equipamentu in sala di preparazione

Distillatore d'acqua distillata unica, distillatore d'acqua distillata doppia, cisterna d'acidu, fornu, olla à pressione, armadiu di almacenamento (almacenà articuli micca sterilizzati), armadiu di almacenamentu (almacenà articuli sterilizzati), tavola di imballaggio.Equipamentu in a sala di preparazione di a suluzione: bilanciu di torsione è bilanciu elettronicu (pesu di medicina), metru PH (misurazione di u valore di PH di a suluzione di cultura), agitatore magneticu (configurazione di a stanza di suluzione per stir solution).

2. Equipamentu di a sala di cultura

Cisterna di nitrogenu liquidu, armadiu di almacenamentu (almacenamentu di sundries), lampada fluorescente è lampada ultravioletta, sistema di purificatore d'aria, frigorifero à bassa temperatura (- 80 ℃), climatizzatore, cilindru di diossidu di carbonu, tavola laterale (scrittura di registri di prova).

3. Equipamentu chì deve esse postu in a stanza sterile

Centrifuga (cellule di cullizzioni), tavola di travagliu ultra-pulita, microscopiu invertitu, incubatore di CO2 (cultura d'incubazione), bagnu d'acqua, disinfettazione di trè ossigenu è macchina di sterilizazione, frigorifera 4 ℃ (pusendu serum è suluzione di cultura).

 

2 、 Operazione asettica

(1) Sterilizazione di stanza sterile

1. Pulite a stanza sterile regularmente: una volta à settimana, prima aduprate l'acqua di l'acqua per mop u pavimentu, sguassate u tavulinu, è pulite a tavola di travagliu, è dopu aduprà 3 ‰ lysol o bromogeramine o 0,5% àcitu peraceticu per asciugà.

2. Sterilizazione di l'incubatore di CO2 (incubatore): prima sguassate cù 3 ‰ bromogeramine, poi sguassate cù 75% alcolu o 0,5% àcitu peraceticu, è poi irradiate cù lampa ultravioleta.

3. Sterilizazione prima di l'esperimentu: accende a lampa ultravioletta, u sterilizzatore di trè ossigenu è u sistema di purificazione d'aria per 20-30 minuti rispettivamente.

4. Sterilizazione dopu l'esperimentu: sguassate a tavola ultra-pulita, a tavola laterale è u palcuscenicu di u microscopiu invertitu cù 75% alcolu (3 ‰ bromogeramine).

 

 

Preparazione à a sterilizazione di u persunale di u laboratoriu

1. Lavà e mani cù sapone.

2. Purtate vestiti d'isolazione, tappi d'isolazione, maschere è pantofole.

3. Asciugà e mani cù una bola di cuttuni alcolu à 75%.

 

Dimustrazione di u funziunamentu sterile

 

1. Tutti i buttigli di alcolu, PBS, mediu di cultura è tripsina purtati in u workbench ultra-clean deve esse sbulicatu cù 75% alcolu nantu à a superficia esterna di l'buttiglia.

2. Operate vicinu à a fiamma di lampa alcolu.

3. L'utensili deve esse sterilizzati prima di l'usu.

4. L'utensili (cum'è tappi di buttiglia è droppers) chì cuntinueghjanu à esse utilizati deve esse posti in un locu altu, è deve esse sempre surriscaldatu durante l'usu.

5. Tutte l'operazioni deve esse vicinu à a lampa alcolu, è l'azzione deve esse ligera è precisa, è ùn deve micca toccu casualmente.Se a paglia ùn pò micca toccu u cisterna di liquidu di scarti.

6. Quandu aspirate più di dui tipi di liquidu, fate attenzione à rimpiazzà a pipa di aspirazione per impedisce a contaminazione cruciata.

Vede u prossimu capitulu per a disinfezione di strumenti.

 


Tempu di Postu: Feb-01-2023