banner d'intestazione unica

Sharing Useful Informations_▏Materiale di cunsumu plasticu cumuni in laboratori

Materiali di cunsumu plastica cumuni in i laboratori

Ci sò parechji consumables sperimentali.In più di i consumabili di vetru, i più cumunimenti usati sò i consumabili di plastica.Allora sapete di quali materiali sò fatti i consumabili di plastica utilizati in a vita di ogni ghjornu?Chì sò e caratteristiche?Comu sceglie ?Rispundemu unu per unu cum'è quì sottu.

I cunsumatori di plastica utilizati in u laboratoriu sò principalmentepunte di pipette, tubi per centrifuga,piastre di PCR, piatti di cultura cellula / piatti / buttigli, cryovials, etc. A maiò parte di i punte di pipette, platti PCR, criovials è altri consumables utilizati sò PP.Materiale (polipropilene),consumabili di cultura cellularesò generalmente fatti di PS (polistirene), i fiaschi di cultura cellulare sò fatti di PC (policarbonate) o PETG (copolimeru di polietilene tereftalato).

1. Polistirene (PS)

Havi una bona trasmittanza di luce è ùn hè micca tossicu, cù una trasmittanza di luce di 90%.Havi una bona resistenza chimica à suluzioni aquosa, ma poca resistenza à i solventi.Havi certi vantaghji di costu cumparatu cù altri plastichi.Alta trasparenza è alta durezza.

I prudutti PS sò relativamente fragili à a temperatura di l'ambienti è sò propensi à cracke o rotture quandu sò caduti.A temperatura di usu cuntinuu hè di circa 60 ° C, è a temperatura massima di usu ùn deve esse più di 80 ° C.Ùn pò micca esse sterilizatu da alta temperatura è alta pressione à 121 ° C.Pudete sceglie a sterilizazione di u fasciu di elettroni o a sterilizazione chimica.

I buttigli di cultura cellulare di Shandong Labio, i piatti di cultura cellulare, i piatti di cultura cellulare è e pipette serologiche sò tutti fatti di polistirene (PS).

2. Polipropilene (PP)

A struttura di u polipropilene (PP) hè simile à u polietilene (PE).Hè una resina termoplastica fatta da a polimerizazione di propilene.Il s'agit généralement d'un solide incolore translucide, inodore et non toxique.U so vantaghju principalu hè chì pò esse usatu à alta temperatura è pressioni di 121 ° C.Sterilizà.

U polipropilene (PP) hà boni proprietà meccaniche è resistenza chimica.Puderà sustene a corrosione di acidi, alkali, liquidi sali è diversi solventi organici sottu à 80 ° C.Hè megliu rigidità, forza è resistenza à u calore cà u polietilene (PE).;In termini di resistenza à a temperatura, u PP hè ancu più altu ch'è PE.Dunque, quandu avete bisognu di trasmissioni di luce o d'osservazione faciule, o di resistenza di pressione più alta o di consumabili di temperatura, pudete sceglie consumabili PP.

3. Policarbonate (PC)

Hà una bona durezza è rigidità, ùn hè micca facilmente rottu, è hà a resistenza à u calore è a resistenza à a radiazione.Soddisfà i requisiti di sterilizazione à alta temperatura è alta pressione è di trasfurmazioni di radiazioni d'alta energia in u campu biomedicale.Polycarbonate (PC) pò esse spessu vistu in certi consumables, cum'èscatuli di congelazioneèfiaschi erlenmeyer.

4. Polietilene (PE)

Una spezia di resina termoplastica, inodore, non tossica, si sente cum'è cera, hà una eccellente resistenza à a bassa temperatura (a temperatura operativa più bassa pò ghjunghje à -100 ~ -70 ° C), è si addolcisce facilmente à alte temperature.Havi una bona stabilità chimica perchè e molécule di polimeru sò cunnessi à traversu ligami unichi di carbone-carbonu è ponu resiste à l'erosione di a maiò parte di l'acidi è l'alkali (micca resistenti à l'acidi cù proprietà oxidanti).

In riassuntu, u polipropilene (PP) è u polietilene (PE) sò i tipi più cumuni di plastica in i laboratori.Quandu selezziunate i consumabili, pudete generalmente sceglie questi dui se ùn ci sò micca bisogni speciali.Se ci sò esigenze per a resistenza à a temperatura alta è a sterilizazione d'alta temperatura è alta pressione, pudete sceglie i consumabili fatti di polipropilene (PP);s'è vo avete esigenze per u funziunamentu di bassu temperature, vi ponu sceglie polyethylene (PE);è per i consumabili di cultura cellulare A maiò parte di elli sò fatti di polistirene (PS).


Tempu di pubblicazione: 30-oct-2023