banner d'intestazione unica

Cumu aduprà e pipette serologiche

Cumu aduprà e pipette serologiche

Una pipetta serologica hè un consumable chì pò trasfiriri o estrae un certu liquidu in modu precisu è precisu.Per utilizà una pipetta serologica currettamente, avete bisognu di preparà i seguenti materiali: buttiglia di reagenti biancu, 2 beakers chjuchi, 2 fiaschi Erlenmeyer, carta di filtru, pipette serologica è rack, bola di pulizia di l'orechja.

https://www.sdlabio.com/serological-pipettes/

Passi:

1. Verificate Verificate se u nivellu di precisione di a pipetta risponde à i requisiti di l'usu → Se i marcati è e linee di scala di a pipetta sò chjaru è se a pusizione di e linee di scala hè curretta → Se a pipetta hè curretta è in u periodu di validità → Verificate a pulizia di a pipetta → Verificate Verificate se a pipetta hè dannata.S'ellu hè dannatu, ùn pò micca esse usatu.

⒉Pince a pipetta cù a manu diritta per lavà, è tene a bola di pulizia di l'orechja cù a manu manca → Mantene a bola di pulizia di l'orechja in u palmu, cù a punta rivolta in giù, è tene strettu a bola di pulizia di l'orechja.Esaurite l'aria in a bola → Inserite a punta di a bola di pulizia di l'orechja in o vicinu à a cima di a pipetta (attenzione à ùn fughje micca) → Liberate lentamente a manu manca è aspira u liquidu di lavà in a pipa.U liquidu di lavatu succhiatu hè di circa 1 ora in a pipette./3, bluccà rapidamente a cima di a pipetta cù u to dittu drittu, è mette a pipette horizontalmente → Mantene e duie estremità di a pipetta cù e duie mani è rotate a pipetta in modu chì u liquidu di lavaggio copre tuttu u muru internu di u tank.Dopu un pocu tempu, sguassate u liquidu di lavà → risciacquate cù l'acqua di l'acqua, è sciacquate cù l'acqua distillata trè volte → mette nantu à un rack di pipette pulito per un usu più tardi.

3. Aspirate è scuzzulate u liquidu per esse aspiratu, versate una piccula quantità di u liquidu per esse aspiratu in un picculu becher pulitu è ​​seccu → utilizate carta di filtru per assorbe l'acqua in l'internu è fora di a punta di pipette pulita, è inserisci in a piccula. beaker per assorbisce u liquidu → aduprate Assorbe u liquidu in u listessu modu cum'è durante u lavatu → Quandu u liquidu righjunghji 1/3 di a capacità di a pipette, appughjà immediatamente a bocca di a pipetta cù u to dito indice drittu, caccià a pipetta, tene. horizontale è girallu in modu chì u liquidu s'infiltra in tuttu u muru internu di a pipetta.Quandu u liquidu scorri à 2-3 cm sopra a linea graduata, mantene a pipette in verticale è sguassate u liquidu.

I pipette serologiche dispunibuli di Shandong Labio sò fatti di polistirene altamente trasparente.

1. Pipette dispunibuli sò fatti di materiale polistirene altamente trasparenti.U disignu unicu di a bocca di pipa pò esse adattatu à quasi tutte e marche di pipette.I prudutti sò fabbricati in 100.000 attelli di produzzione pulita.Tuttu u prucessu di produzzione hè cuntrullatu è gestitu in cunfurmità cù u sistema di gestione di qualità ISO13485: 2016 per assicurà a qualità di u produttu.

2. Attualmente, a cumpagnia furnisce sei specificazioni di capacità di i prudutti gamma sterilizzati è micca sterilizzati per i clienti à sceglie.Specificazioni di capacità: 1.0ML, 2.0ML, 5.0ML, 10.0ML, 25.0ML, 50.0ML, tassu di calibrazione in ± 2%.

Pipette 3.1.0ML, 2.0ML è 5.0ML adoptanu u metudu di allungamentu di a testa di cune.

4.10.0ML, 25.0ML è 50.0ML teste di pipette / ugelli sò saldati à u corpu di pipa cù saldatura ultrasonica.Minimizà l'aderenza di u liquidu à u muru di a pipa è migliurà a precisione di campionamentu.

5. U disignu di scala dura à dui modi idealmente risponde à i bisogni di l'addizione è a sottrazione di mostra.A scala chjara è concisa facilita l'assorbimentu è a lettura di liquidi.

6. Filter plug with filter element, sterilization ray gamma, senza pirogenu.


Tempu di Postu: Oct-09-2023