banner d'intestazione unica

Quantu sapete di a classificazione è a selezzione di materiale di i tubi di centrifuga?

Tubi per centrifuga:sò usati per cuntene i liquidi durante a centrifugazione, chì separa a mostra in i so cumpunenti da a rotazione rapida intornu à un assi fissu.Hè dispunibule cù tappu di sigillatura o glandula.Hè un cunsumu sperimentale cumuni in u laboratoriu.

https://www.sdlabio.com/centrifuge-tube-centrifuge-bottle/

1. Sicondu a so grandezza

Tubu per centrifuga di grande capacità (500ml, 250ml, Tubu per centrifuga normale (50ml, 15ml), Tubu per microcentrifuga (2ml, 1.5ml, 0.65ml, 0.2ml)

合集2

2. Sicondu a forma di u fondu

Tubu di centrifuga di fondu cunicu, tubu di centrifuga di fondu pianu, tubu di centrifuga di fondu tondo

https://www.sdlabio.com/centrifuge-tube-5ml-eppendorf-tube-conical-bottom-product/

3. Sicondu a manera chì a tapa hè chjusa

Tubu di centrifuga di ghiandola: un tubu di centrifuga chì sigilla cù una pressa, cumunimenti truvata in tubi di microcentrifuga

Tubu di centrifuga di tappi a vite: include tappi piani (a cima di u tappu hè piatta) è tappi di tappi (a cima di u tappu hà una forma di tappi)

https://www.sdlabio.com/falcon-tubeep-tubeependorf-tube-product/

4. Sicondu u materiale: tubu di centrifuga di plastica, tubu di centrifuga di vetru, tubu di centrifuga d'acciaio

1) Tubu di centrifuga d'acciaio: U tubu di centrifuga d'acciaio hà una forza alta, senza deformazione, resistenza à u calore, resistenza à u gelu è resistenza à a corrosione chimica.Hè ancu largamente utilizatu, ma deve ancu evità u cuntattu cù sustanzi chimichi corrosivi forti, cum'è l'acidu forte è l'alkali forte.Pruvate per evità a corrosione di sti chimichi

2) Tubu di centrifuga di vetru: Quandu si usanu tubi di vetru, a forza centrifuga ùn deve esse troppu grande, è i pads di gomma sò necessarii per impediscenu a rottura di i tubi.In generale, i tubi di vetru ùn sò micca usati in centrifughe d'alta velocità.U cappucciu di u tubu di centrifuga ùn hè micca abbastanza chjusu, è u liquidu ùn pò micca esse riempitu (per centrifughe d'alta velocità è rotori anguli sò usati) per prevene l'overflow è a perdita di equilibriu.A cunsiquenza di spillage hè di contaminazione di u rotore è a camera centrifuga, affettendu u funziunamentu normale di u sensor.Duranti l'ultracentrifugazione, u tubu di centrifugazione deve esse pienu di liquidu, perchè l'ultracentrifugazione richiede un vacuum altu, è solu u riempimentu pò impedisce u tubu di centrifugazione da deformazione.

3) Tubu di centrifuga di plastica: U vantaghju di u tubu di centrifuga di plastica hè chì hè trasparente o trasluzente, a so durezza hè chjuca, è a mostra pò esse pigliata per puntura.U svantaghju hè chì hè faciule da deformà, hà poca resistenza à a corrosione à i solventi organici, è hà una corta vita di serviziu.I tubi di centrifuga di plastica sò fatti di PP (polipropilene), PC (policarbonate), PE (polietilene) è altri materiali.U rendiment di a pipa PP hè relativamente megliu.U tubu di centrifuga di plastica hè trasparente o trasluzente, è a centrifugazione di a mostra pò esse vista intuitivamente, ma hè relativamente faciule da deformà è hà poca resistenza à a corrosione à i solventi organici, cusì a vita di serviziu hè corta.

Eccu una breve introduzione à ogni materiale:

PP (polipropilene): trasluzente, cù una bona stabilità chimica è di a temperatura, ma diventerà fragile à bassa temperatura, per quessa, ùn centrifugà micca sottu à 4 ° C.

PC (policarbonate): bona trasparenza, alta durezza, pò esse sterilizata à alta temperatura, ma micca resistente à l'acidu forte è l'alkali è à certi solventi organici cum'è l'alcool.Hè principalmente usatu per centrifugazione ultra-alta velocità sopra 50.000 rpm.

PE (polietilene): opaca.Ùn reagisce micca cù l'acetone, l'acidu acìticu, l'acidu clorhidric, etc. Hè relativamente stabile è tende à sbulicà à e alte temperature.

PA (poliamide): Stu materiale hè un polimeru fattu di PP è PE, trasluzente, assai stabile in proprietà chimiche, ma micca resistente à alta temperatura.

PS (polistirene): trasparente, duru, stabile à a maiò parte di i suluzioni aquosa, ma serà corrodutu da diverse sustanzi organici, soprattuttu utilizati per centrifugazione à bassa velocità, è generalmente usati per una sola volta.

PF (polyfluorine): trasluzente, pò ièssiri usatu a bassa temperatura, se l'ambienti spirimintali hè -100 ℃ -140 ℃, pudete aduprà u tubu centrifuga fattu di stu materiale.

CAB (Cellulose Butyl Acetate): trasparente, pò esse usatu per a determinazione di gradiente di acidi diluiti, alkali, sali, alcooli è saccarosi.


Tempu di post: 22-mar-2023