banner d'intestazione unica

A diferenza trà u vetru di u microscopiu è u vetru

A diferenza trà u vetru di u microscopiu è u vetru

载玻片22载玻片22

1. Diversi cuncetti:

Un diapositiva hè un vetru o diapositiva di quartz utilizatu per mette e cose quandu si osservanu e cose cù un microscopiu.Quandu facianu campioni, mette e sezioni di cellule o tissuti nantu à a diapositiva è mette un vetru di coperta nantu à questu per l'osservazione.Una fina foglia di materiale simili à u vetru utilizatu per pruduce a differenza di fase.

Cover glass hè un vetru magre è pianu di materiale trasparente.L'ughjettu hè generalmente situatu trà u vetru di coperta è u vetru di microscopiu più grossu.A diapositiva di u microscopiu hè pusatu nantu à a piattaforma o slide frame di u microscopiu è furnisce un supportu fisicu per l'ughjettu è sliding.A funzione principale di u vetru di coperta hè di mantene a mostra solida piatta, è a mostra di liquidu pò furmà un spessore uniforme per l'osservazione faciule sottu u microscopiu.

2. Diverse forme:

U slide hè rettangulare, 76mm * 26mm in size, è più grossu;U vetru di coperta hè quadratu, è a dimensione hè 10mm * 10mm o 20mm * 20mm, chì hè relativamente magre.

盖玻片22

3. Diversi lochi:

U slide hè in u fondu, chì hè u trasportatore di u materiale osservatu;

U vetru di coperta hè generalmente postu nantu à a diapositiva nantu à quale u materiale di mostra d'osservazione hè statu piazzatu, principarmenti per facilità l'osservazione è evità u cuntattu trà u liquidu è a lente objetiva, per evità a contaminazione di a lente objetiva.Puderà ancu efficacemente impedisce chì e sustanzi in l'aria sopra da a contaminazione di e sustanzi osservati.

4. Diversi metudi di pulizia:

U vetru di coperta hè generalmente dispunibile è ùn deve micca esse pulitu.I vetri di vetru sò generalmente puliti cù acqua o alcolu.Se ci sò elevati requisiti sanitari per l'utensili, a lavatrice ultrasonica pò esse usata per a pulizia.

Ci sò generalmente dui tipi di vetru diapositive, unu hè fattu di quartz, è a cumpusizioni hè di quartz cumpletu.L'altru hè u vetru duru, chì hè u vetru ultra-biancu dopu à l'endurcimentu è pò sustene i cambiamenti di temperatura di 200 gradi.U vetru ordinariu ùn hà micca e caratteristiche di trasmissione di luce è resistenza à a temperatura.

Da quì, pudemu vede facilmente chì ci hè sempre una grande diferenza trà u slide è u vetru di coperta.Avemu da distinguelli quandu l'utilizanu è pruvate micca di sbaglià


Tempu di post: 13-Jan-2023