banner d'intestazione unica

Pulizia è disinfezione di strumenti durante a cultura cellulare

Pulizia è disinfezione di strumenti durante a cultura cellulare

1. Lavare i vetri

Disinfezzione di novi vetru

1. Spazzola cù l'acqua di l'acqua per sguassà a polvera.

2. Asciugà è immerge in l'acidu clorhidric: seccu in u fornu, è dopu immerse in 5% dilute acid chlorhydrique per l'ora di 12 per sguassà a terra, u piombo, l'arsenicu è altre sustanzi.

3. Brushing and drying: lavà cù l'acqua di l'acqua immediatamente dopu à l'ora di 12, dopu scrub cun detergente, lavate cù l'acqua di robba è poi secca in u fornu.

4. Pickling and cleaning: soak in cleaning solution (120g di dichromate di potasio: 200ml d'acidu sulfuricu cuncintratu: 1000ml d'acqua distillata) per 12 ore, dopu sguassate l'utensili da u cisterna d'acidu è lavate cù l'acqua di robba per 15 volte, è infine lavà cù acqua distillata per 3-5 volte è doppia acqua distillata per 3 volte.

5. Asciugatura è imballaggio: Dopu a pulitura, asciugà prima, è poi imballa cù carta kraft (paper brillanti).

6. Disinfezzione d'alta pressione: mette l'utensili imballati in a coccia di pressione è copre.Aprite l'interruttore è a valvula di salvezza.Quandu u vapore scende in linea recta, chjude a vàlvula di salvezza.Quandu l'indicatore indica 15 liri, mantene per 20-30 minuti.

7. Asciugà dopu a disinfezione d'alta pressione

 

Disinfezione di vetri vetru

1. Spazzola è secca: i vetri usati ponu esse direttamente imbulighjati in solu suluzione di lisol o detergente.I vetri imbulighjati in a suluzione di lysol (detergente) deve esse puliti cù acqua pulita è poi secca.

2. Pickling and cleaning: soak in cleaning solution (soluzione àcida) dopu à l'asciugatura, sguassate l'utensili da u cisterna d'acidu dopu à 12 ore, è lavate subitu cù l'acqua di u rubinettu (per impedisce chì a proteina si appiccica à u vetru dopu l'asciugatura), è poi lavà cù acqua distillata per 3 volte.

3. Asciugatura è imballaggio: Dopu l'asciugatura, pigliate l'utensili puliti è utilizate carta kraft (carta lucida) è altri imballaggi per facilità a disinfezione è l'almacenamiento è impediscenu a polvera è a contaminazione.

4. Disinfettazione à alta pressione: mette l'utensili imballati in a coccia d'alta pressione, chjude u coperchio, apre l'interruttore è a vàlvula di salvezza, è a vàlvula di salvezza emette vapore mentre a temperatura aumenta.Quandu u vapore s'arrizza in una linea recta per 3-5 minuti, chjude a vàlvula di salvezza, è l'indici di barometru suscitarà.Quandu l'indicatore indica 15 liri, aghjustate l'interruttore elettricu per 20-30 minuti.(Copri delicatamente u tappu di gomma prima di sterilizà a buttiglia di cultura di vetru)

5. Asciugatura per standby: Perchè l'utensili seranu bagnati da u vapore dopu a disinfezione d'alta pressione, anu da esse messi in u fornu per siccà per standby.

 

Pulizia di strumenti metallici

L'utensili di metallu ùn ponu micca imbulighjate in l'acidu.Quandu si lavavanu, ponu esse lavati prima cù detergente, dopu lavatu cù l'acqua di l'acqua, dopu sguassate cù 75% alcolu, dopu lavatu cù l'acqua di l'acqua, dopu seccu cù acqua distillata o secca in l'aria.Mettite in una scatula d'aluminiu, imballate in una coccia d'alta pressione, sterilizà cù 15 liri d'alta pressione (30 minuti), è poi secca per standby.

 

Gomma è plastica

U metudu di trattamentu abituale per a gomma è i prudutti hè di lavà cù detergente, lavate cù l'acqua di robba è l'acqua distillata rispettivamente, è poi asciugà in u fornu, è poi eseguite e seguenti prucessi di trattamentu secondu una qualità diversa:

1. U cappucciu di u filtru di l'agulla ùn pò micca immerge in una suluzione àcida.Soak in NaOH per 6-12 ore, o fogghiu per 20 minuti.Prima di imballà, installate dui pezzi di film di filtru.Prestate attenzione à a parte liscia in sopra (concave up) quandu installate a film di filtru.Allora sguassate ligeramente a vite, mette in una scatula d'aluminiu, disinfettate in una coccia d'alta pressione per 15 liri è 30 minuti, è poi secca per standby.Innota chì u vitu deve esse strettu immediatamente quandu hè pigliatu da a tavola ultra-pulita.

2. Dopu à seccu u tappu di gomma, fate a bolle cù a suluzione di sodium hydroxide 2% per 30 minuti (u tappu di gomma utilizatu deve esse trattatu cù l'acqua fogera per 30 minuti), lavate cù l'acqua di l'acqua è secca.Allora immergete in a suluzione di l'acidu cloridicu per 30 minuti, dopu lavate cù l'acqua di l'acqua, l'acqua distillata è l'acqua di trè vapuri, è secca.Infine, mette in a scatula d'aluminiu per a disinfezione d'alta pressione è l'asciugatura per standby.

3. Dopu à l'asciugatura, u cappucciu di gomma è u cappucciu di pipa centrifuga pò esse imbulighjate solu in una suluzione di sodium hydroxide 2% per l'ora di 6-12 (ricordate micca di esse troppu longu), lavatu è seccu cù l'acqua di l'acqua.Allora immergete in a suluzione di l'acidu cloridicu per 30 minuti, dopu lavate cù l'acqua di l'acqua, l'acqua distillata è l'acqua di trè vapuri, è secca.Infine, mette in a scatula d'aluminiu per a disinfezione d'alta pressione è l'asciugatura per standby.

4. U capu di gomma pò esse imbulighjata in 75% alcolu per 5 minuti, è dopu usatu dopu à l'irradiazione ultravioletta.

5. Bottiglia di cultura plastica, piastra di cultura, tubu di almacenamentu congelatu.

6. Altri metudi di disinfezzione: certi articuli ùn ponu micca sterilizzati secchi nè sterilizzati da steam, è ponu esse sterilizzati in 70% alcolu.Apertura a tapa di u piattu di cultura plastica, mette nantu à a tavula ultra-pulita, è espone direttamente à a luce ultravioletta per a disinfezione.L'ossidu di etilene pò ancu esse usatu per disinfettà i prudutti di plastica.Ci hè 2-3 settimane per lavà l'oxidu di etilenu residuale dopu a disinfezzione.U megliu effettu hè di disinfettà i prudutti di plastica cù raghji 20000-100000rad r.Per prevene a cunfusione trà l'equipaggiu di pulizia disinfettatu è micca sterilizatu, l'imballaggio di carta pò esse marcatu cù tinta di close-up.U metudu hè di utilizà una penna d'acqua o una spazzola di scrittura per immergerà in l'inchiostru steganograficu è fà una marca nantu à a carta di imballaggio.Di solitu a tinta ùn hà micca traccia.Quandu a temperatura hè alta, a grafia apparirà, per pudè esse determinate s'ellu sò disinfettati.Preparazione di tinta steganografica: 88ml d'acqua distillata, 2g di diamante cloruratu (CoC126H2O), è 10ml di 30% d'acidu cloridicu.

cose chì necessitanu attenzione:

1. Implementa strettamente e prucedure di u funziunamentu di a coccia à pressione: durante a disinfezzione à alta pressione, verificate s'ellu ci hè acqua distillata in a coccia per impediscenu di siccà à alta pressione.Ùn aduprate micca troppu acqua perchè bluccà u flussu di l'aria è riduce l'effettu di a disinfezione à alta pressione.Verificate se a valvula di salvezza hè sbloccata per prevene l'esplosione sottu pressione alta.

2. Quandu si stallanu a membrana di filtru, fate attenzione à u latu lisu di u filtru: fate attenzione à u latu lisu di a membrana di u filtru, chì deve esse affruntatu, altrimenti ùn hà micca ghjucatu u rolu di filtru.

3. Prestate attenzione à a prutezzione di u corpu umanu è l'immersione cumpleta di l'utensili: A. Portate guanti resistenti à l'acidu quandu si schiuma l'acidu per impedisce l'acid splashing è ferisce u corpu umanu.B. Impedisce l'acidu da splashing à a terra quandu pigliate utensili da u tank d'acidu, chì corroderà a terra.C. L'utensili sò immersi cumpletamente in a suluzione d'acidu senza bolle per prevene a scuma di l'acidu incompleta.


Tempu di Postu: Feb-01-2023