banner d'intestazione unica

Classificazione è u scopu di l'applicazione di a piastra di pozzu prufonda

Classificazione è u scopu di l'applicazione di a piastra di pozzu prufonda

Classificazione di u platu di pozzu prufondu:
1. Sicondu u nùmeru di buchi, i più cumuni sò 96 piattelli è 384 piazze.

2. Sicondu u tipu di pirtusu, 96 piattelli di pirtusu pò esse divisu in u tipu di pirtusu tondu è u tipu di pirtusu quadratu.384 piattu bè sò buchi quadrati.

3. Sicondu a forma di u fondu di u pirtusu, ci sò principarmenti in forma di U è in forma di V.

Classificazione di l'orifiziu prufondu:

深孔板合集

Chì ghjè u scopu di a piastra di pozzu prufonda?
① Esempi di almacenamiento:
Puderà rimpiazzà u tubu di centrifuga tradiziunale di 1,5 ml per almacenà i campioni, è hè ben pusatu in u prucessu di almacenamento, risparmià spaziu, cù una grande capacità di almacenamento, è pò sustene u frigorifero di - 80 ℃.Hè chjamatu ancu un bloccu di almacenamiento.
② Trattamentu di mostra:
Pò esse usatu in cumminazione cù pistole di scaricamentu, strumenti di operazione di liquidu automaticu d'alta produzzione è software per ottene operazioni d'alta produzzione nantu à campioni biologichi, cum'è a precipitazione di a proteina è l'estrazione di liquidu-liquidu.L'efficienza di trasfurmazioni di mostra hè assai migliorata.U materiale PP pò sustene u trattamentu di sterilizazione à alta temperatura è alta pressione à 121 ℃.
③ Operazione di campionamentu:
Hè di solitu usatu in diversi campioni automatichi è pò esse direttamente piazzatu in a camera di mostra di u sampler automaticu per iniezione.In cunfrontu cù a buttiglia di iniezione di campionu tradiziunale, ùn pò micca solu duppià u numeru di campioni in a sala di mostra, ma ancu realizà a piazza di mostra.Dopu a trasfurmazioni nantu à a piastra di 96 buchi, a mostra pò esse iniettata direttamente senza travagliu tedioso.Pigliate a mostra avanti è avanti, mette a mostra, copre, inserisci u plug-in è pulisce a buttiglia.

A piastra Deep well di Labio hè assai adattata per u almacenamentu di campioni, l'analisi di screening high throughput (HTS) chì necessitanu una scheda madre, una cultura cellulare è tissutale, analisi immunologica è altre applicazioni.A piastra hà 96 o 384 buchi, chì furnisce 0.5mL, 1.2mL, 2.0mL è 2.2mL capacità.I buchi sò marcati in mudelli alfanumerici standard per simplificà l'identificazione di mostra è ponu esse impilati per u almacenamentu.L'angolo di tacca hè faciule da situà in u sampler roboticu è u sistema automaticu di gestione di liquidi.

I platti di polipropilene (PP) non sterili fatti di propilene crudu di alta qualità ponu esse autoclavati è resistenti à una varietà di sustanzi chimichi, cumprese fenol, cloroformu è DMS.Inoltre, u tavulinu PP pò resiste à e temperature à - 80 ° C/- 112 ° F, chì a rende ideale per l'applicazioni in camera fridda è u almacenamentu à bassa temperatura.Selezziunate a tavola di polistirene per ottene chiarezza o proprietà di superficia.

Labio 96 fori è 384 fori ponu esse aduprati inseme cù guarnizioni di silicone o film di sigillatura viscosa per riduce l'evaporazione è a contaminazione di i campioni.


Tempu di Postu: 25-Nov-2022