banner d'intestazione unica

Un riassuntu di l'usi di 9 culori diffirenti di tubi di raccolta di sangue di vacuum

Un riassuntu di l'usi di 9 culori diffirenti di tubi di raccolta di sangue di vacuum

In l'uspitali, diversi elementi di teste anu esigenze diverse per i campioni di sangue, cumpresu sangue interu, serum è plasma.Questu solu bisognu di avè diversi tubi di raccolta di sangue per currisponde à questu.

Frà elli, per distingue l'usu di diversi tubi di raccolta di sangue, diversi culori di tappi sò usati per marcà i tubi di raccolta di sangue in u mondu.I tubi di raccolta di sangue cù tappi di culore differenti anu funzioni diverse.Certi anu aghjustatu anticoagulanti, è certi anu aghjustatu coagulanti.Ci sò ancu tubi di raccolta di sangue senza additivi.

Allora, chì sò i tipi generali di tubi di raccolta di sangue di vacuum?Capisci?

Copertina Rossa

I tubi di serum è i tubi di raccolta di sangue ùn cuntenenu micca additivi è sò usati per teste biochimiche è immunologiche di rutina.

红盖 普通管

Cover Orange

Ci hè un coagulante in u tubu di cullizzioni di sangue, chì pò attivà a fibrinase per cambià a fibrina solubile in polimeri di fibrina insolubile, furmendu cusì un coagulu di fibrina stabile.U tubu di serum rapidu pò coagulà u sangue raccoltu in 5 minuti, chì hè adattatu per a serie di teste d'emergenza.

橙盖 保凝管

Coperta d'oru

Tubu acceleratore di coagulazione di gel di separazione inerte, gel di separazione inerte è acceleratore di coagulazione sò aghjuntu in u tubu di raccolta di sangue.Dopu chì u specimenu hè centrifugatu, u gel di separazione inerte pò separà cumplettamente i cumpunenti liquidi (serum o plasma) è solidi (globuli rossi, globuli bianchi, piastrine, fibrina, etc.) in u sangue, è accumulà cumplettamente in u centru. di u tubu di prova per furmà una barriera.resta stabile à l'internu.I coagulanti ponu attivà rapidamente u mecanismu di coagulazione è accelerà u prucessu di coagulazione, è sò adattati per a serie di teste d'emergenza.

黄盖 分离胶+促凝剂管

Copertina verde

Tubu d'anticoagulazione di l'heparina, l'heparina hè aghjuntu à u tubu di raccolta di sangue.Hè adattatu per a reologia di u sangue, a prova di fragilità di i globuli rossi, l'analisi di gas di sangue, a prova di hematocritu è ​​a determinazione biochimica generale.L'heparina hà l'effettu di l'antitrombina, chì pò allargà u tempu di coagulazione di u specimenu, per quessa ùn hè micca adattatu per a prova di hemaglutinazione.L'eparina eccessiva pò causà l'agregazione di i globuli bianchi è ùn pò micca esse aduprata per i cunti di i globuli bianchi.Ùn hè ancu micca adattatu per l'esame morfologicu perchè pò fà u fondu di u film di sangue macchiatu in blu chjaru.

绿盖 肝素锂肝素钠管

Copertura verde chiaru

U tubu di separazione di plasma, aghjunghjendu l'anticoagulante di heparin lithium in u tubu di gomma di separazione inerte, pò ottene u scopu di a separazione rapida di plasma.Hè a megliu scelta per a rilevazione di l'elettroliti, è pò ancu esse aduprata per a determinazione biochimica di plasma di rutina è a rilevazione biochimica di plasma d'emergenza cum'è l'UCI.

Cover Purple

Tubu anticoagulant EDTA, l'anticoagulante hè l'acidu etilendiaminotetraaceticu (EDTA), chì pò cumminà cù ioni di calcium in u sangue per furmà un chelate, perchè Ca2 + perde l'effettu di coagulazione, impediscendu cusì a coagulazione di sangue.Adatta per parechje teste di sangue.Tuttavia, EDTA affetta l'aggregazione di piastrine, per quessa, ùn hè micca adattatu per i testi di coagulazione è i testi di funzione di piastrine, nè hè adattatu per ioni di calcium, ioni di potassiu, ioni di sodiu, ioni di ferru, fosfatasi alkaline, creatina kinase è testi PCR.

紫盖 常规管

Copertura azzurra

U tubu anticoagulante di citratu di sodiu, u citratu di sodiu ghjoca principarmenti un effettu anticoagulanti da ioni di calcium chelating in campioni di sangue, è hè adattatu per i testi di coagulazione.

蓝盖 柠檬酸钠1:9管

Cover Nera

Sodium citrate erythrocyte sedimentation test tube, a cuncintrazione di sodium citrate necessaria per a prova di erythrocyte sedimentation hè 3.2% (equivalente à 0.109mol / L), è u rapportu di anticoagulant à sangue hè 1: 4.

黑盖 柠檬酸钠1:4管

Copertina Grigia

Oxalate di potassiu / fluoruru di sodiu, u fluoru di sodiu hè un anticoagulant debule, di solitu cumminatu cù oxalate di potassiu o iodatu di sodiu, u rapportu hè 1 parte di fluoru di sodiu, 3 parte di oxalate di potassiu.Hè un excelente conservatore per a determinazione di glucose in sangue.Ùn pò micca esse usatu per a determinazione di urea per u metudu urease, nè per a determinazione di fosfatasi alkaline è amilasi.Hè cunsigliatu per a rilevazione di glucose in sangue.

i ﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌ ﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌

I tubi di cullizzioni di sangue distinti da diversi culori di tappi sò brillanti è attrattivi, è sò faciuli d'identificà, evitendu cusì l'usu sbagliatu di additivi durante a cullizzioni di sangue è a situazione chì i campioni mandati per l'ispezione ùn currispondenu micca à l'articuli d'ispezione.


Tempu di Post: 17-May-2023