banner d'intestazione unica

Guide aux pointes de pipette LABIO

nutizie

À propositu di Labio

Shandong Labio Biological Technology Co., Ltd. hè un fabricatore di consumabili medichi è biologichi, chì hè specializatu in punte di pipette, tubi per centrifuga, piastre per pozzi profondi, tubi PCR, piastre PCR, fiale criogeniche, piastre Petri, pipette serologiche, pipette pasteur, tubi di raccolta di campioni, provette, bottiglie di reagenti, spargitori di cellule, anse di inoculazione, sacchetti di miscelatori, sacchetti di campionamento, ecc.
Avemu stabilitu un inseme cumpletu di sistema di gestione di qualità in cunfurmità cù u sistema di qualità internaziunale.A qualità di u produttu hè a vita di l'impresa, Shandong Labio hè constantemente intruduce l'equipaggiu tecnicu avanzatu, l'innuvazione indipendente, a migliurà a qualità di u produttu è u livellu di tecnulugia prufessiunale, magrezza, avemu passatu ISO9001, ISO13485, certificazione CE, appruvata da u sistema di qualità internaziunale. Pudete truvà a pipetta dritta. Cunsiglii per ogni pipetta o applicazione in u laboratoriu più faciule ch'è mai. I nostri prudutti sò i primi in l'industria, ùn vi dispiace micca di scegliemu.

 

图片 3

Caratteristiche di i nostri puntali per pipette

1.Made di polipropilene di qualità medicale vergine (PP), cun alta trasparenza
Dotatu di design drittu, senza piegatura, deformazione, flash o bava.

Muru internu 2.Smooth, prestazione di ubligatoriu bassu, resistente à a corrosione chimica
Cù una graduazione di u moldu chjaru, furnisce una precisione di u voluminu mejorata.

3.Available cù o senza filtru, u filtru idrofobu prevene in modu efficace a contaminazione di campioni è danni aerosol à u pipettor.

4.Fattu in una stanza pulita di 100.000 gradi, cù DNase, RNase è senza pirogeni
EO Sterilizazione à l'ossidu di etilene, SAL 10-6.

5.Resistant à -80 ℃ ~ 121 ℃ (15psi, 15 minuti).

6.Consiglii di ubligatoriu bassu extra customizable, dispunibuli in diverse specs, pacchettu optional bag / box / stack.

7.Compatible cù a maiò parte di pipettatori, cum'è Thermo Fisher, Eppendorf, Gilson, Dalong, etc.

Cumu cuntattateci?

LABIO serà capace di furnisce i campioni per a prova prima di impegnà à l'ordine, chì dà à i nostri clienti l'uppurtunità di mette u tubu à u so passu per assicurà chì eseguisce.Per più infurmazione nantu à cumu pudemu aiutà vi, visitate u nostru situ web o mandateci un email! Ùn vi scurdate di seguità nantu à Facebook, Twitter, è Linkedin!


Tempu di post: 30-jun-2022