banner d'intestazione unica

5 tippi di materiali per consumabili di plastica di laboratoriu cumunimenti usati

5 tippi di materiali per consumabili di plastica di laboratoriu cumunimenti usati

 U scienziatu pipetta un campione di DNA in tubi

Quantu sapete di i cunsumatori di plastica cumuni in u laboratoriu?

Laboratoriuconsumabili, chì sò largamente cunsumati durante l'esperimenti, sò diversi è sò spartuti in trè categurie principali: vetru, plasticu è metallicu, secondu chì i plastichi sò stati largamente utilizati per via di e so proprietà eccellenti è di cunvenzione.I materiali cumuni includenu e seguenti categurie:

1. PE (polietilene)

Opacu, duru, resistente à l'invechjamentu, pesu ligeru, senza perdite, struttura morbida, è micca reattivu cum'è l'acetone, l'acidu acìticu è l'acidu cloridicu, sò relativamente stabili è facilmente morbidi à alte temperature.

Consumablesdi i materiali PE comunemente usati sò:Bottiglie di reagenti,PPipette asteur,Sacchetto di campionamento cablato,Sacchetto per frullatore,Sacchetto per rifiuti medici autoclavabile...

 

PE 试剂瓶

2. FEP (copolimeru di etilene propilenu fluoru)

A resistenza di u calore trasparente hè un pocu più bassu è pò travaglià à - 85~+ 205per longu periodi è à - 200~+ 300per brevi periodi;A forza di l'impattu hè alta, a resistenza à u creep, a cristalinità varieghja cù a temperatura di u trattamentu termale, è a processability di molding hè bona;Non tossicu, micca viscosu, insulating electrically, resistente à l'abrasione, chimicamente stabile;Colorable, riciclabili rifiuti.

Cumunuconsumabilidi materiale FEP sò: imbuti separatori, fiasconi Erlenmeyer, tubi per centrifuga ad alta velocità.

FEP

3. PS (polistirene)

Trasparente, dura cù a temperatura di cunversione di vetru sopra à 100 ° C, stabile à a maiò parte di suluzioni aquosa, ma corroded da una larga gamma di organici.

A maiò parte di i consumabili di a cultura cellulare utilizanu PS cum'è materiale, cum'è: piatti di cultura cellulare, piastre di Petri, flaconi di cultura cellulare, piastre di cultura cellulare, piastre Elisa, loop d'inoculazione, spargitore di cellule, pipette sierologiche...

细胞类的 PS

4.PC (policarbonate)

Havi un coefficient d'elasticità è una forza alta, una forza d'impattu alta, una trasparenza megliu, una grande durezza è pò esse disinfettatu à alta temperatura, ma ùn tollerà micca basi d'acidu forti è certi solventi organici cum'è l'alcohol.

I consumabili di PCmateriali:

Erlenmeyer Flasks, Scatola di conservazione criogenica

摇瓶 PC

5.PP (polipropilene)

Traslucenza, megliu stabilità chimica è di temperatura, è più durezza in e mani di PE, chì pò esse usata à circa 100 gradi, ma à bassu temperatura diventa fragile, senza usura, invechjate facilmente, resistente à a corrosione, è l'acidu cumuni è i solventi organici alkali anu pocu effettu. nantu à questu.

I consumabili di PCmateriali:

Tubi per centrifuga, tubi criogenici, microtubi (tubi per raccolta campioni), tubi per PCR, piastre per PCR, piastre per pozzetti profondi, pettini per puntali, punte per pipette, bottiglie di reagenti, tubi per estrazione...

离心管 PP系列

A linea PP è a linea PS di Labio sò dispunibuli cummirciali in una grande varietà, qualità stabile è affidabile, tutte e materie prime sò furnite in tuttu cù materie prime impurtate di qualità medica, chì guarantiscenu boni proprietà fisicochimiche di i prudutti, è, in modu coerente, una surgente di satisfactoria. prudutti è servizii per i cumpratori è l'amichi di l'intermediarii da u mondu sanu.

Sopra sò i materiali di pruvista di laboratoriu cumuni, cù l'aumentu di a cuscenza di a ghjente di l'autoprotezione, i materiali di vetru brittle sò gradualmente rimpiazzati da materiali plastichi, diventendu u materiale cumuni utilizatu in consumables.

 

 


Tempu di Postu: Dec-02-2022