banner d'intestazione unica

Chì sò e caratteristiche di e materie prime per i buttigli di reagenti di plastica

Chì sò e caratteristiche di e materie prime per i buttigli di reagenti di plastica?

 

A buttiglia di reagenti di plastica hè un tipu di cuntainer di imballaggio comunmente utilizatu per diversi reagenti chimichi.Hà e caratteristiche di una bona tolleranza, micca tossicu, pesu ligeru è micca fragile.A so materia prima hè principalmente polipropilene.Chì sò e caratteristiche di sta materia prima?

8 ml 合集 48 ml 合集 4

Ci sò decine di millaie di tipi di reagenti chimichi, cusì ci sò diversi tipi di buttigli di reagenti di plastica.A dimensione di a bocca di buttiglia installata hè divisa in buttigli di bocca larga è buttigli di bocca magre, è secondu u culore, hè divisu in buttigli marroni è buttigli ordinali.U polipropilene, cum'è u so principale materiale di trasfurmazioni, hà e seguenti caratteristiche:

1. A densità hè chjuca, solu 0,89-0,91, chì hè unu di i plastichi più ligeri.

2. Eccellente funzione meccanica, eccettu a resistenza à l'impattu, altre funzioni meccaniche sò megliu cà u polietilene, è e caratteristiche di trasfurmazioni di a pruduzzioni di furmà sò boni.

3. Cù alta resistenza à u calore, a temperatura di l'applicazione cuntinuu pò ghjunghje à 110-120 ℃.

4. Hà una bona stabilità chimica, quasi ùn assorbe micca l'acqua, è pò resiste à a corrosione di l'acidu, l'alkali, a suluzione di u salinu è parechji solventi organici sottu à 80 ℃.

5. Tessitura pura, incolore, inodore, micca tossicu, bonu rendimentu d'insulazione elettrica.
6. Hà una certa trasparenza è pò esse fatta in prudutti di plastica trasluzente.
大合集2

Quì sopra sò e caratteristiche di e materie prime di buttiglia di reagenti di plastica, chì facenu ancu adattatu per u almacenamentu di diversi reagenti chimichi.Pò esse ancu fattu in buttigli marroni aghjunghjendu masterbatch di culore per almacenà reagenti chimichi chì sò faciuli di decompone dopu l'esposizione à a luce.

 

 


Tempu di Postu: Dec-28-2022