banner d'intestazione unica

Requisiti per l'usu di sacchetti di basura medica

Requisiti per l'usu di sacchetti di basura medica

 

Sicondu i regolamenti nantu à a gestione di i rifiuti medichi è u catalogu di classificazione di i rifiuti medichi, i rifiuti medichi sò divisi in e seguenti cinque categorie:

1. Rifiuti infizziosi.

2. Rifiuti patologichi.

3. Rifiuti dannosi.

4. Rifiuti farmaceutichi.

5. Rifiuti chimichi.

L'uspidale hà stabilitu un sistema strettu di cullizzioni di classificazione di l'acqua.Tutti i rifiuti sò messi in i sacchetti d'acqua marcati cù i culori currispondenti.Quandu trè quarti sò pieni, un riciclatore full-time hè rispunsevule per sigillà i sacchetti è u trasportu.I rifiuti medichi ùn sò micca permessi di perdite o di soprappiù durante u trasportu, è ùn anu micca esse almacenatu per troppu longu.U persunale di l'eliminazione di i rifiuti medichi duverà una educazione di cuscenza legale nantu à a basa di a so furmazione prufessiunale.Tutti issi travaglii assicureranu a eliminazione liscia di i rifiuti medichi.

A cullizzioni, u trasportu, u almacenamentu tempurale è l'eliminazione di i rifiuti medichi deve esse realizatu in cunfurmità cù i regolamenti.Tuttu u prucessu da u locu induve i rifiuti medichi sò generati à u situ di eliminazione di l'incinerazione per u trattamentu di l'incinerazione innocu deve esse inclusu in a pista di a gestione legale, è a gestione stretta è scientifica deve esse aderita.

Prima di tuttu, i rifiuti medichi generati da l'istituzioni medichi deve esse strettamente identificati.I rifiuti medichi generali duveranu esse messi in sacchetti di plastica gialli, i rifiuti periculosi in sacchetti di plastica rossi, i rifiuti infettivi in ​​sacchetti di plastica bianchi, i rifiuti generali in sacchetti di plastica neri, è i rifiuti affilati in cuntenituri duri.

 

U copyright appartene à l'autore.Per a ripruduzzione cummerciale, cuntattate l'autore per l'autorizazione, è per a ripruduzzione micca cummerciale, indicà a fonte.

1. I materiali di imballaggio speciale è i cuntenituri per i rifiuti medichi anu avè signali d'avvertimentu è struzzioni evidenti;

2. L'equipaggiu di almacenamentu tempurale è l'equipaggiu per i rifiuti medichi ùn deve micca guardà i rifiuti medichi in l'aria aperta;U tempu di almacenamentu tempurale di i rifiuti medichi ùn deve micca più di 2 ghjorni;

3. L'attrezzatura di almacenamentu tempurale è l'equipaggiu per i rifiuti medichi deve esse alluntanati da l'area medica, l'area di trasfurmazioni alimentari, l'area di attività di u persunale è u locu di almacenamentu di i rifiuti domestici, è deve esse furnitu cù segni d'avvertimentu evidenti è misure di sicurezza contr'à perdite, ratti, zanzare. , mosche, blatte, furti è cuntattu cù i zitelli;

4. U mediu di cultura, specimen, strain, suluzione di preservazione di sementi di virus è altri rifiuti altamente periculosi di i patogeni in i rifiuti medichi sò disinfettati in u locu prima di esse rimandati à l'unità centralizzata di eliminazione di i rifiuti medichi per a eliminazione;

5. L'almacenamiento temporale è l'equipaggiu per i rifiuti medichi sò puliti è trasportati regularmente;

6. Quandu i sacchetti di basura medica sò aduprati inseme cù i latti di basura medica, deve esse sceltu i latti di basura medicale apprupriati.

U saccu di basura medica di Rambo Bio hà e seguenti caratteristiche:

1.Made di materiale polietilene (PE) di qualità medica vergine.

2.Featuring design thickened, spessore uniforme, alta forza è bona tenacità.

3.With sigillo di fondu largu, ma senza sigillatura laterale, chì permette un megliu rendiment a prova di fuga.

4.Eye-catching signs biohazard chì furnisce un bonu effettu d'avvertimentu.

5.Resisting à 121 ℃ sterilization high temperature.

6.Different size, gruixu, culore è cuntenutu stampa customizable.

7.Widely usatu pi teniri i rifiuti medicale.


Tempu di post: Dec-30-2022