banner d'intestazione unica

Precauzioni per l'usu di i piatti Petri

Precauzioni per l'usu di i piatti Petri

IMG_5821

Pulizia di piastre di Petri

1. Soaking: Soak new o used glassware with clean water to soften and dissolve the attachment.Prima di usà vetru novu, basta à spazzola cù l'acqua di u rubinettu, è poi immergellu in l'acidu clorhidric 5% per a notte;U vetru utilizatu spessu cuntene assai proteini è oliu, chì ùn hè micca faciule per spazzola dopu l'asciugatura, per quessa, deve esse immersa in acqua pulita immediatamente dopu l'usu per spazzola.

2. Spazzola : mette i vetri imbulighjati in acqua detergente è spazzola ripetutamente cù una spazzola suave.Ùn lasciate micca anguli morti è impediscenu danni à a finitura di a superficia di i cuntenituri.Lavate è asciugate i vetri puliti per a decapata.

3. Pickling: Pickling hè di immergerà i vasi di sopra in a suluzione di pulizia, cunnisciuta ancu com'è suluzione àcida, per sguassà i residui pussibuli nantu à a superficia di i vapuri per via di l'ossidazione forte di a suluzione àcida.A marinatura ùn deve esse menu di sei ore, in generale durante a notte o più longu.Attenti quandu si mette è pigliate utensili.

4. Flushing: I vapuri dopu à spazzola è picling deve esse sanu sanu cù acqua.Sia chì i vasi sò lavati puliti dopu a marinatura, affetta direttamente u successu o fallimentu di a cultura cellulare.Per u lavaggiu manuali di i vasi marinati, ogni recipiente deve esse ripetutamente "pienu d'acqua - sviutata" per almenu 15 volte, è infine lavatu per 2-3 volte cù acqua di vapore, seccu o seccu, è imballatu per standby.

5. Disposable platti cultura plastica sò giniralmenti raghji sterilized o chimicamenti sterilized quand'elli abbandunà a fabbrica.

IMG_5824

Classificazione di i piatti di Petri

 

1. I platti di cultura pò esse divisu in platti di cultura cellula è platti di cultura bacteriale secondu i so diversi usi.

2. Si pò esse divisu in petri dishes plastica è vetru petri dishes secondu à differente materiali di fabricazione, ma tramindui petri dishes impurtati è dispusitivi petri dishes sò materiali plastichi.

3. Sicondu diverse dimensioni, ponu esse generalmente divisu in 35mm, 60mm è 90mm di diamitru.Piastra di Petri da 150 mm.

4. Sicondu e diverse partizioni, pò esse divisu in 2 platti Petri separati, 3 platti Petri separati, etc.

5. I materiali di i piatti di cultura sò basamenti divisu in dui categurie, principarmenti plastica è vetru.U vetru pò esse usatu per i materiali vegetali, a cultura microbiana è a cultura aderente di e cellule animali.I materiali plastichi ponu esse materiali di polietilene, chì ponu esse usatu una volta o per parechje volte.Sò adattati per inoculazione di laboratoriu, scribing, è operazioni di separazione di bacteria, è ponu esse aduprati per u cultivo di materiali vegetali.

IMG_5780

Precauzioni per l'usu di i piatti Petri

1. U piattu di cultura hè pulita è disinfettata prima di usu.Ch'ella sia pulita o micca hà un grande impattu nantu à u travagliu, chì pò influenzà u pH di u mediu di cultura.Sì certi sustanzi chimichi esistenu, impediscenu a crescita di bacteria.

2. I platti di cultura di novu acquistatu deve esse lavatu prima cù l'acqua calda, dopu immersi in a suluzione di l'acidu clorhidric 1% o 2% per parechje ore per sguassà sustanzi alkaline gratuiti, è poi lavatu duie volte cù acqua distillata.

3. Per cultivà e battìri, aduprate vapuri d'alta pressione (in generale 6,8 * 10 Pa vapuri d'alta pressione à a 5a putenza), sterilizà per 30min à 120 ℃, asciugà à a temperatura di l'ambienti, o utilizate u calore seccu per sterilizà, vale à dì, mette u piattu di cultura in u fornu, mantene per 2h à 120 ℃, è poi tumbà i denti bacterial.

4. I platti di cultura sterilizzati ponu esse usatu per inoculazione è cultivazioni.


Tempu di Postu: Dec-28-2022