banner d'intestazione unica

Cumu selezziunà un eccellente "tubu di congelazione"?

Cumu selezziunà un eccellente "tubu di congelazione"?

Un tubu criogenicu faciule d'utilizà ùn pò micca solu risponde à i requisiti sperimentali, ma ancu riduce a pussibilità di accidenti sperimentali in una certa misura.

Oghje avemu aduprà 3 metudi per selezziunà u tubu crio.

IMG_1226

IMG_1226

U primu passu: u materiale

Comu tutti sapemu, i tubi di congelazione sò principarmenti usati per u trasportu à bassa temperatura è l'almacenamiento di campioni di tissuti o cellule, spessu in a ricerca biologica è i campi medichi.

Perchè u tubu di congelazione hè in cuntattu direttu cù a mostra, u primu passu hè di selezziunà u materiale ghjustu per evità a contaminazione di a mostra.

In generale, i tubi di congelazione sò fatti di materiali senza citotossicità.I materiali cumunimenti usati in i laboratori sò plastichi è vetru.In ogni casu, perchè i criotubi di vetru ùn ponu micca esse usatu nantu à centrifughe d'alta velocità o di velocità eccessiva, i criotubi di plastica sò spessu usati.

Ci sò tanti materiali plastichi, cumu sceglie?

Cinque parolle, "materiale di polipropilene" Sceglite cun fiducia!

U polipropilene hà una stabilità chimica è temperatura eccellente.Sottu à u statu di gasu di nitrogenu liquidu, pò sustene a bassa temperatura à minus 187 ℃.

Inoltre, se i requisiti per a sicurezza di mostra sò relativamente elevati, ponu esse selezziunati materiali non mutageni è tubi VID senza pirogeni.È per piacè ùn apre micca prima di l'usu.S'ellu hè digià apertu, deve esse sterilizatu prima di l'usu!

 

U sicondu passu: cumpusizioni

U tubu di congelazione hè generalmente cumpostu di un tappu di tubu è un corpu di tubu, chì hè divisu in un tubu di congelazione di tappi internu è un tubu di congelazione di tappi esterni.Se a mostra deve esse guardata in a fase di nitrogenu liquidu, utilizate un tubu di congelazione di rotazione interna cù un pad di gel di silice;Se a mostra deve esse guardata in l'equipaggiu meccanicu, cum'è u frigorifero, u tubu di congelazione di rotazione esterna hè utilizatu, in generale senza pad di gel di silice.

In una parolla:

In tuttu, a resistenza à a temperatura bassa di u tubu di criopreservazione di spinning internu hè megliu cà quellu di u tubu di congelazione di spinning esterno, chì deve esse sceltu secondu i bisogni attuali.

 

U terzu passu: specificazioni

Sicondu i requisiti sperimentali, i tubi di criopreservazione sò generalmente specificazioni di 0.5ml, 1.0ml, 2.0ml, 5ml, etc.

U tubu di congelazione di campioni biologichi cumunimenti utilizatu hè generalmente di 2 ml.Hè devi esse nutatu chì u voluminu di a mostra in generale ùn pò micca più di dui terzi di u voluminu di u tubu di congelazione.Dunque, u tubu di congelazione adattatu deve esse sceltu secondu a dimensione di a mostra congelata

Inoltre, ci sò diffirenzii trà doppia capa è micca doppia capa, ponu esse stabilitu è ​​ùn ponu esse stabiliti, domestici è impurtati, è u prezzu.Quessi sò i fatturi chì deve esse cunsideratu quandu selezziunate u tubu di congelazione.


Tempu di post: Dec-16-2022