banner d'intestazione unica

Cumu incollà un film di sigillatura?

 

Cosa hè a film di sigillatura?

U film di sigillatura di piastra hè un film di sigillatura di piastra trasparente cù gel, chì hè largamente utilizatu in esperimenti cù piastre di 96 / 384 pozzi, cum'è PCR, qPCR, ELISA, cultura cellulare, almacenamiento à longu andà, trasfurmazioni automatiche di stazioni di travagliu, è quasi tutti l'esperimenti. .A so funzione principale hè di assicurà chì a film di sigillatura hè strettamente attaccata à a piastra di 96 / 384 pozzi per impedisce l'evaporazione di u liquidu.

Presumibilmente, i zitelli chì spessu facenu questi esperimenti anu scontru diversi prublemi, cum'è a deformazione di u bordu, l'evaporazione è a lacrime.I prudutti chì sò difficiuli di amplificà sò evaporati à a mità!U core hè cum'è cendra morta - completamente dissipata.

Sè vo vulete fà un bonu travagliu, vi tocca prima sharpen your tools.Ùn hè micca faciule per truvà e cundizioni spirimintali, cumprà un platu PCR chì hè faciule d'utilizà è invariant, è un film di stampa di stampa d'alta trasparenza.Avemu ancu bisognu di ammaistrà a postura curretta di incollazione di film!

U metudu currettu di l'applicazione di film hè u seguitu:

Caccià una pellicola di sigillatura di una sola piastra o un fogliu d'aluminiu di sigillatura di piastra da u saccu autosigillante, è poi richiude u saccu autosigillante per mantene l'ambiente senza enzimi in questu.

▪ Mantene a pellicola di sigillatura o a foglia d'aluminiu di sigillatura cù a superficia di supportu rivolta in sopra.

▪ Piegate l'etichetta finale in a tangente di u supportu.

▪ Se u pruduttu utilizatu hè a film di sigillatura o foglia d'aluminiu di l'etichetta unicu finale, sguassate una parte di a carta di supportu, poi ancorate a film di sigillatura o foglia d'aluminiu à u bordu per sigillallu nantu à tutta a tavola, è poi cuntinuà à caccià a carta. carta di sustegnu.Stu metudu pò eliminà u curl è u rollback causatu da a film di sigillatura o foglia d'aluminiu.

▪ Sè aduprate un pruduttu cù duie etichette finali, sbucciate u centru di u centru in una manera cuntinua è liscia.Sbuccia lentamente u liner per minimizzà l'arricciatura.Attenti à ùn toccu a superficia di ligame di a film.

▪ Afferra e parti bianche à e duie estremità cù e duie mani è calà u diafragma nantu à a piastra di l'orifiziu.

▪ Raschiate lentamente è sigillate a film di piastra o foglia d'aluminiu cù una piastra di pressa di film per sigillà nantu à a piastra.Stu passu deve esse realizatu almenu duie volte horizontale è verticale.L'applicazione di una forza sufficiente hè essenziale per ottene un bonu sigillatu.(vede u schema schematicu di u metudu di sigillatura sottu):

封板膜使用 1

 

▪ Raschiate è premete a platina almenu duie volte longu tutti i bordi esterni di a platina di l'orifiziu per assicurà una pressione ferma è cuntinua.

 

封板膜使用2

 

 

▪ Dopu a sigillatura, verificate u pianu pianu per cunfirmà se a film / foglia hè strettamente ligata à a piastra.A film di sigillatura o foglia d'aluminiu ùn deve micca arrughe.Se si osservanu arrughe, indica chì a piastra ùn hè micca sigillata bè.Hè ancu esse nutatu chì a film di stampa o foglia d'aluminiu ùn deve micca stende à u muru laterale di a piastra.Per i platti piani cù bordi elevati, questu pò accade perchè a film di sigillatura o foglia d'aluminiu ùn hè micca posizionata currettamente nantu à a piastra, o l'articuli à i dui estremità ùn sò micca strappati.Cunfirmà i marchi di pasta intornu à ogni burato, è tutta a superficia di a piastra (inclusa a periferia) hè sigillata.

▪ Dopu chì a film di sigillatura o foglia d'aluminiu hè stata currettamente sigillata nantu à u bordu, strappate a unione bianca à i dui estremità longu a tangente.(L'effettu hè mostratu in a figura sottu):

封板膜使用3

▪ Hè megliu di abbandunà a piastra sigillata per almenu 10 minuti prima di inizià l'esperimentu di PCR, è l'aderenza di a film di sealing cresce cù u tempu.

▪ Trasferisce a piastra à a macchina PCR è eseguisce a macchina PCR.

Ci sò parechji tippi di film di sigillatura di piastra di Labio, chì ponu furnisce quasi tutti i tipi di film di sigillatura di piastra per applicazioni sperimentali per l'utilizatori, è ponu esse appiicati à parechje applicazioni cumprese PCR, qPCR, ELISA, cultura cellulare, almacenamiento à longu andà, automatizatu. prucessu di stazzione di travagliu, etc.

 


Tempu di Postu: Set-08-2022