banner d'intestazione unica

Scopu di l'applicazione è e caratteristiche di a piastra di 96 pozzu prufonda

Scopu di l'applicazione è e caratteristiche di a piastra di 96 pozzu prufonda

4 copie

Scopu di l'applicazione di a piastra di 96 pozzi profondi:

1. Storage di campioni

A piastra di pozzu prufonda pò rimpiazzà u tubu di centrifuga standard cunvinziunali per almacenà e mostre, è pò esse piazzatu bè, risparmià spaziu, almacenà grandi quantità, è resiste à u frigorifero di temperatura standard.Hè ancu chjamatu bloccu di almacenamiento.

2. Trattamentu di mostra:

L'operazione di elevata produzzione di campioni biologichi, cum'è a precipitazione di a proteina è l'estrazione di liquidu-liquidu, pò esse realizatu in cumminazione cù a pistola di scaricamentu, un strumentu d'operazione di liquidu automaticu à altu rendiment è u software.Migliurà assai l'efficienza di u processu di mostra.U materiale PP pò sustene u trattamentu standard di sterilizazione à alta temperatura è alta pressione.

3.Operazione di iniezione:

Hè applicabile à tutti i tipi di samplers automatichi, è pò esse direttamente piazzatu in u binariu di mostra di u sampler automaticu per iniezione.In cunfrontu cù i vials di iniezione tradiziunali, ùn pò micca solu duppià u nùmeru di campioni posti in u binariu di campionu, ma ancu rializà l'iniezione diretta di campioni dopu esse processati nantu à una piastra di pozzu profonda 96, eliminendu u fastidiosu travagliu di campionamentu avanti è avanti, mettendu. campioni, copre u coperchio, inserisce u tubu internu, lavà i buttigli, etc.

深孔板合集

Caratteristiche di a serie Deep well plates di Labio:

* Fattu di polipropilene vergine di qualità medica (PP), resistente à a corrosione chimica.

*Dimensione di u produttu in cunfurmità cù i standard internaziunali SBS / ANSI, adattatu per stazioni di travagliu automatizate.

* Dotatu di un muru internu liscia, una dimensione di pozzu coerente, un rendimentu di legame bassu.

* RCF Max.: 4000xg

* Fattu in una stanza pulita di 100.000 gradi, cun DNase, RAnse, senza pirogeni è metalli, endotossicu <0.1EU/ML.

* Resistente à -80~ 12115 psi, 15 minuti).

* Disponibile cù film di sigillatura autoadesiva o tappettu di silicone per facilità u trasportu à longa distanza senza perdite.

* Creazioni numeriche è alfanumeriche chjaramente leghjite nantu à a superficia, chì permettenu l'identificazione faciule di mostra

* Disponibile in diverse specifiche, pozzu quadratu / tondo opzionale, fondu cunicu / tondo.

* Pettini a punta di 96/8 facoltativi.

 

U scopu è e caratteristiche di 96 piatti di pozzu prufondu sò spartuti oghje, è fighjendu questu duvete avè una idea basica è una capiscitura crede chì tutti si facenu bè!In generale, spergu chì serà utile à tutti!


Tempu di Postu: Dec-06-2022